مانیتور_MONITOR

اولترا شارپ چیست؟

Monitor DELL UltraSharp

اولترا شارپ (UltraSharp)چیست؟بررسی مانیتورهای اولترا شارپ DELL.

مانیتورهای DELL UltraSharp:چشم اندازی بی نهایت با درخشندگی رنگ ها!

DELL ULTRASHARP 34INCH

مزایای منحصر به فرد مانیتورهای DELL UltraSharp:

مانیتورهای DELL UltraSharp که به طرز ماهرانه‌ای با روکش نقره‌ای پلاتین ممتاز ساخته شده‌اند. و دارای طراحی تقریباً بدون حاشیه InfinityEdge برای نمای یکپارچه و بدون وقفه در سراسر یک صفحه هستند.

علاوه بر طراحی خاص و مدرن ای نمایشگرها شما میتوانید تصاویری فراگیر و نفس گیر را در مانیتورهای منحنی و فوق عریض DELL UltraSharp  تجربه کنید.

تصاویری طبیعی و واقعی با جزییات کامل را در این مانیتورها ببینید و لذت ببرید.

 

نمایشگرهای اولتراشارپ دل مانند:U3415WUltraSharp / U3417WUltraSharp / U3419wUltraSharp دارای صفحه نمایشی 34 اینچی میباشند که لذت تماشای تصاویر با این نمایشگر های عریض دوچندان میشود.

 

مانیتورهای DELL UltraSharp مرزهای فناوری را برای ارائه عملکرد رنگی استثنایی که خواسته‌ ی سازندگان دیجیتال را فراهم میسازند را پشت سر می‌گذارندو با فناوری‌ جدید، عملکردی فوق العاده سریعی را ارائه میدهند که برای کاربرانی که مانیتوری برای گیمینگ میخواهند میتواند گزینه ی ایده آلی باشد.

 

مانیتورهای DELL UltraSharp دارای رنگ‌های خیره‌کننده‌ای هستند که تصاویر را با رنگ های جذاب با پوشش رنگی بالا در فضاهای رنگی حرفه ای، مانند AdobeRGB، sRGB، Rec به نمایش میگذارند که شما با این نمایشگر میتوانید تصاویر را با طیف وسیع تری از رنگ ها ببنید .

MONITOR DELL ULTRASHARP

هر مانیتور DELL UltraSharp کالیبره شده رنگ کارخانه است ،  و با گزارش کامل کالیبراسیون کارخانه ارائه می شود. که به کاربران این اطمینان را می دهد که رنگ ها از همان ابتدا دقیق هستند.که برای حرفه‌ای‌هایی که به دنبال نمایشگری با دقت رنگ بالا میباشند گزینه ای مناسب خواهد بود.

مانیتورهای اولتراشارپ با عمق رنگ باورنکردنی تا 1.07 میلیارد رنگ و رنگ واقعی 10 بیتی بهره میبرد که هر ببنده ای را به سمت خود میکشاند.

یکی از مزیت های خوب مانیتورهای اولتراشارپ (IPS) بودن آنهاست.پنل های IPS سیاهی عمیق‌تر و دقت رنگ خاکستری بیشتری دارند و کنتراست فوق‌العاده (2000:1) را در یک زاویه دید وسیع ارائه می‌دهند.

 

در ادامه به بررسی ویژگی ها و جزئیات بیشتر مانیتورهای DELL UltraSharp خواهیم پرداخت..

MONITOR DELL ULTRASHARP

چند ویژگی برتر:

  • Picture-in-Picture : کار بر روی محتوا از دو منبع کامپیوتری. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم میکند، تا از دو یا چند منبع ورودی به طور همزمان روی یک صفحه نمایش استفاده کنید .
  • فناوری ComfortView : این ویژگی منحصر به فرد نور آبی مضر را کاهش میدهد و از خستگی چشم در استفاده طولانی مدت از نمایشگر جلوگیری میکند.
  • فناوری FLICKER FREE : این فناوری در نمایشگرهای اولتراشارپ باعث شده،  تا تصاویر با حفظ دقت رنگ بدون پرش و بدون سوسو زدن به کاربرانش ارائه شود.

 

MONITOR DELL ULTRASHARP

 DELL UltraSharp:

در دنیای امروز کامپیوترها نقش اساسی در زندگی روزمره ی ما ایفا میکنند.مانیتورها نیز یکی از اجزاء اصلی این کامپیوترها به شمار میروند.

پس  میتوانند وظیفه ی مهمی در نمایش تصاویر با کیفیت  و عملکردی مناسب در ارائه داده ها به کاربر داشته باشند.

مانیتورهای DELL UltraSharp با انجام این وظیفه ی مهم سربلندشده و توانسته محبوبیت خاصی بین طرفداران محصولات دل داشته باشد.

شرکت دل که یکی از بزرگترین شرکت های روز دنیا با بهترین سابقه در ساخت محصولات دیجیتالی است. این بار با عرضه ی مانیتورهای سری اولتراشاپ توانست غوغایی در صنعت مانیتور به پا کند.

مانیتورهای سری UltraSharp بافناوری‌ جدید و عملکردی بی حد و مرز، تصاویری خیره‌کننده و استثنایی را نمایش میدهند. که توجه بسیاری از کابران را به خود جلب کرده اند.

مانیتورهای DELL UltraSharp با کارایی بالا در طیف وسیعی از اندازه ها و رزولوشن ها برای نیازهای مختلف طراحی شده اند. که میتوانند نیازهایی که شما از یک مانیتور دارید را برایتان فراهم سازند.

از این نمایشگرها میتوانید هم در امور اداری و هم در امور خانگی استفاده کنید. زیرااین مانیتورها با عملکرد قابل قبول و طراحی ساده و شیکی که دارند به راحتی با محیط کاری خود سازگار میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *